خودروبر شبانه روزی پارس

 

با بیش از 30 سال سابقه

 

 
 
خودروبر شبانه روزی
null

چشم انداز

هدف گروه خودرو بر پارس انجام خدمات با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و همچنین جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد
null

بیمه بارنامه دولتی

صدور بیمه نامه دولتی برای حمل خودرو های شما به سراسر کشور توسط خودرو بر پارس
null

شبانه روزی

کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد

خودروبر شبانه روزی پارس مفتخر است که ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد. همه‌یمان به خوبی می‌دانیم که با گسترش جاده ها و راه‌های ارتباطی جاده‌ای و استفاده روزافزون از خودروها و افزایش خرید آن ها برای حمل آن ها نیاز به تجهیزاتی مطمئن است.

خودروبر شبانه روزی تهران برای حمل و نقل تمام خودرو ها ارائه خدمات می کند. خودروبرها انواع مختلفی دارند که ما اینجا قصد معرفی آن ها را نداریم. هرکدام از خودروبرها شرایط و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و برتری نسبت به یکدیگر.بار زدن خودرو و تحویل و پیاده کردن آن بر عهده‌ی راننده‌ی خودروبر است. خودروبرها مسئول سلامت خودرو بوده اند و در صورت بیمه بودن، با بروز هرگونه مشکلی خسارت به عهده‌ی بیمه است.

خودرو بر شبانه روزی پارس اصولا در تمامی ساعات شبانه روز فعالیت دارند. امداد خودرو به عنوان یک نهاد مطمئن و شناخته شده، خودروبر های شبانه روزی را در اختیار عموم قرار داده است.

خودروبر شبانه روزی تهران و شهرستان ها

ما در این مجموعه در تلاشیم تا بتوانیم در اسرع وقت جوابگوی نیازهای شما باشیم و با کمک کارشناسان واقف به امر خودروبر و رانندگان ماهر در این زمینه شما را راضی نگه داریم.

شما می توانید برای ارسال خودرو به صورت شبانه روزی از تهران به دیگر شهرستان ها و از شهرهای دیگر به تهران، با ما تماس بگیرید و علاوه بر ثبت درخواست از تعرفه های این مجموعه با خبر شوید.

خودروبر شبانه روزی تهران

خودروبرهای شبانه روزی تهران که زیر نظر نهادهای خصوصی کار می‌کنند تعرفه آن ها براساس مصوبه آن نهاد است و شما باید قبل از حمل خودرو حتما سر قیمت به توافق برسید.
خودرو بر شبانه روزی در بیست و چهار ساعت شبانه روز فعالیت دارند. نهادهای مختلف برای این امر شماره تلفن در اختیار شما قرار می‌دهند و در صورت لزوم شما در کلیه ساعات شبانه روز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

چه زمانی باید از خودروبر شبانه روزی  استفاده کنیم؟

وقتی خودرو مشکل پیدا کرده است

هنگام وارد شدن آسیب به خودرو وقتی که ساعت های بسیاری از مقصد موردنظر فاصله دارید و هیچ تعمیرگاهی در اطراف شما نیست یک خودرو بر می تواند کمک زیادی به شما کند. برای همین باید در مسافت های طولانی حتما شماره خودروبر را در اختیار داشته باشید.

وقتی خودرو پلاک ندارد

طبق قوانین راهنمایی رانندگی، رانندگی هر خودرویی که فاقد پلاک باشد جرم محسوب شده و شما می توانید با کمک خدمات خودروبر شبانه روزی آن ها را جابجا کنید.

وقتی می خواهیم یک خودرو صفر را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کنیم

رانندگی خودرو در مسافت های طولانی به استهلاک آن ها می افزاید و موجب می شود صاحب جدید خودروی صفر از آن به عنوان یک خودروی صفر لذت کافی نبرد. در این شرایط خودروبرها خودروی موردنظر را به صورت کارنکرده به دست صاحبش می رسانند.

وقتی زمان کافی برای رساندن یک خودرو به دست شخص دیگری نداریم

گاهی به هر دلیلی خودرویی در شهری است که صاحبش در شهر دیگری به آن نیاز دارد، نه صاحب خودرو می تواند این مسافت طولانی را طی کند و خودرو را با خود ببرد و نه شما می توانید تا آن جا بروید، خودرو را تحویل دهید و برگردید. در این زمان خودروبر می تواند به کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت به شما کمک کند. آن ها خودرو را از شما تحویل گرفته و در مقصد به فرد موردنظر تحویل می دهند.

تجربه حمل و نقل با آرامش خاطر با خودرو بر پارس

  • امدادد خودرو پارس با شماره 09195002129 شبانه روز فعالیت خود را در جهت ارائه خدمات به شما هموطنان گرامی به قدرت و انرژی بیشتر ادامه می دهد.
  • حمل کامیونت و کامیون و ماشین های سنگین با تجهیزات پیشرفته
  • حمل خودرو های لوکس و گران قیمت با کارکنان حرفه ای و دستگاه های پیشرفته و آخرین تجهیزات روز دنیا
  • حمل کانکس با تجهیزات پیشرفته دنیا
  • جرثقیل خودرو در کمترین زمان و ارزان ترین قیمت
  • خودرو سوار پارس از قدیمی ترین و خودرو سوار های ایران
  • حمل خودرو در تهران و شهرستان های ایران
  • جرثقیل کفی با تجهیزات پیشرفته و حرفه ای در ایران
  • خودرو بر شبانه روزی پارس بهترین خودروبر شبانه روزی در ایران

امداد خودرو تهران در تمام استان تهران و اطراف تهران در هر لحظه از شبانه روز و سریع ترین زمان ممکن آماده ارائه خدمات به هموطنان گرانقدر می باشد.

خودروبر پارس با داشتن تیم حرفه ای و تجهیزات پیشرفته در کنار شماست و آمادگی ارائه بهترین خدمات را ارائه می کند، با ما با کیفیت ترین و آسوده ترین حمل و نقل را تجربه خواهید کرد. راه های ارتباط با ما در این وب سایت درج شده است.

 

سولات متداول

در صورتی که سوال شما در لیست نیست فقط لازم هست با شماره 09194009010 تماس بگیرید.

26 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • علی فهمی
    11 نوامبر 2022 02:34

    خوب بودند

    پاسخ
  • علی غلامی
    19 فوریه 2022 02:52

    سلام
    برای شبها حمل خودرو راه دور هم دارید؟ میخوام از خودرو از تهران بره به بندر شبانه؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر خدمت شما
      بله خودروبر داریم میتونید هر زمان از شبانه روز با شماره 09195002129 تماس بگیرید و در سریعترین زمان ممکن خودروبر براتون ارسال میشه

      پاسخ
  • سلام اگر نیمه شب تماس بگیریم باهاتون تقریبا چقدر طول میکشه خودروبر رو ارسال کنید برامون؟

    پاسخ
    • سلام و وقت بخیر
      همیشه تلاشمون اینه در کمتر از 20 دقیقه در محل مورد نظر باشیم. با اینحال هنگام تماس دوباره از راننده میتونید زمان دقیق رسیدنش رو بپرسید.

      پاسخ
  • شماره تماس لطف کنین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست