شماره کفی خودروبر

شماره کفی خودروبر یك خودرو شش تنی است كه به همراه یك کفی هیدرولیك ارائه می گردد اطلاق می گردد كه وظیفه کفی خودروبر این است كه خودرو آسیب دیده را بر روی کفی موردنظر خود قرار داده و به مقصد موردنظر تقاضا نماینده برساند. طراحی و ساختمان انواع کفی خودروبر به گونه ای است كه به خوبی می تواند از عهده پیمایش مسافت های طولانی برآید.

شماره کفی خودروبر جرثقیل دار

کفی خودروبر جرثقیل دار از یك كامیونت ۶ تنی و همچنین یك جرثقیل هیدرولیك تشكیل می گردد از مهمترین مزیت های کفی خودروبر جرثقیل دار این است كه به راحتی می تواند همه خودروها و حتی خودروهایی كه به شدت آسیب دیده و به هیچ وجه روشن نمی گردند را حمل نماید. شماره کفی خودروبر

همچنین کفی خودروبر جرثقیل دار می تواند خودروهایی كه چهار چرخ آنها ثابت بوده و به هیچ وجه توانایی حركت ندارند را از روی زمین بلند كرده و بر روی کفی موردنظر خود قرار دهد و به مقصد موردنظر تقاضا نماینده برساند.

کفی خودروبر كامیونت

کفی خودروبر كامیونت نیز تقریبا از مكانیزمی شبیه به کفی خودروبر جرثقیل دار استفاده می كند ولی تفاوت میان کفی خودروبر كامیونت و كف خود را از جرثقیل دار در این است كه نحوه قرار گرفتن خودرو در کفی خودروبر كامیونت و کفی خودروبر جرثقیل دار دارای تفاوت است. برای ثبت سفارش با شماره کفی خودروبر تماس بگیرید.

کفی خودروبر كامیونت یك کفی متحرك دارد كه کفی آن بر روی زمین و در زیر خودرو قرار گرفته و خودروی موردنظر را به صورت بسیار مخصوص در داخل خود كشیده و بر روی کفی خود قرار می دهد.

خودرو بر کفی تهران

حمل خودرو بر کفی در شهر تهران به علت شلوغی و ترافیک بالا، مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد می‌کند. با این حال، با استفاده از خدمات حمل خودرو، می‌توان به راحتی خودرو خود را به سایر نقاط شهر منتقل کرد. یکی از روش‌های معمول حمل خودرو بر کفی، استفاده از کارگران حمل و نقل است که با استفاده از جرثقیل و دستگاه‌های مخصوص، خودرو را بر روی کامیون قرار داده و به مقصد مورد نظر منتقل می‌کنند. این روش اغلب برای حمل خودروهای بالایی مانند SUV و ون‌ها استفاده می‌شود. با توجه به ترافیک بالا در شهر تهران، حمل خودرو بر کفی می‌تواند یک راه حل عالی برای انتقال خودرو باشد. با این حال، قبل از استفاده از هر روشی، بهتر است با شرکت‌های حمل و نقل مختلف تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در خصوص قیمت، زمان و روش حمل خودروتان دریافت کنید.

قیمت کفی خودرو بر تهران

قیمت حمل خودرو در تهران با توجه به فاصله مورد نظر و نوع خودرو متفاوت است. همچنین، شرکت‌های حمل و نقل خودرو نیز قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. به علاوه، شرکت‌های حمل و نقل خودرو نیز قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند که بسته به خدمات ارائه شده، می‌تواند متفاوت باشد.

کفی خودروبر چرخگیر یدك كش

خودرو بر چرخگیر به انواع وانت ها و خودروهایی كه بالای ۲ تن وزن دارند اطلاق می گردد. طراحی و ساختمان کفی خودروبر چرخگیر یدك كش به این صورت است كه از یك اهرم هیدرولیك تشكیل می گردد كه این اهرم هیدرولیك در زیر خودرو صدمه دیده قرار گرفته و با استفاده از آن خودرویی كه آسیب دیده به محل موردنظر می رسد.

کفی خودروبر چرخگیر یدك كش بیشتر برای انواع خودرو هایی كه دچار آسیب دیدگی كمی شده اند مورداستفاده قرار می گیرد. نیسان چرخگیر یكی از انواع یدك كش هاست كه با استفاده از آن می توان به حمل خودرو در سراسر كشور اقدام نمود.

یشترین مصرف یدكش یا کفی خودرو بر چرخگیر برای مواردی است كه نیاز به حمل خودرو در مسافت های كوتاه باشد. مكانیزم فعالیت در یدك كش به این صورت است كه با استفاده از جرثقیلی كه در پشت خود قرار دارد چرخ های جلوی خودرو آسیب دیده را از زمین بلند كرده و فقط دو چرخ عقب خودرو آسیب دیده بر روی زمین قرار می گیرد و به این صورت خودرو آسیب دیده موردنظر را حمل كرده و به مقصد خود می رساند.

ایمنی كدام کفی خودروبر بالاتر است؟

تا به اینجای مقاله با کفی خودروبر و انواع پر كاربرد آن آشنا شدیم حال می خواهیم در موردایمنی انواع مختلف کفی خودروبر یعنی جرثقیل كامیونت و یدك كش بحث كنیم. در موردبحث ایمنی خودرو، کفی خودروبر جرثقیل دار و کفی خودرو بر كامیونت دارای سطح امنیت بالاتری نسبت به سایر یدك كش هستند و در نتیجه خودروهای آسیب دیده را با امنیت خاطر بیشتری حمل كرده و به مقصد موردنظر خود می رسانند. شماره کفی خودروبر

تفاوت کفی خودروبر معمولی و کفی خودروبر مكانیزه

در حال حاضر انواع مختلف کفی خودروبر مكانیزه روی كار آمده اند كه دارای تفاوت هایی نسبت به کفی خودروبر معمولی كه آنها را در گوشه و كنار شهر در حال جا به جایی خودرو های آسیب دیده می بینید هستیم. تفاوت میان این دو نوع وسیله این است كه کفی خودروبر های مكانیزه این امكان را دارند تا زاویه کفی حمل اتومبیل را بر اساس وضعیت خودرو و همچنین وضعیت جاده و همچنین با توجه به نیاز راننده با سرعت چرخ های تولید تعبیه شده برای آن را بصورت كاملا اتوماتیك جا به جا نماید. شماره کفی خودروبر در همین وب سایت درج شده است!

برای اطلاعات از جرثقیل کفی در تماس باشید.

کفی خودرو بر مكانیزه بسیار ایمن تر و با كیفیت تر و همچنین با سرعت بالاتری نسبت به حمل و خودرو های آسیب دیده اقدام می كند و دارای قابلیت و آپشن های بیشتری نسبت به یدك كش معمولی خودرو است.

در بسیاری از موارد پیش می آید كه بسیاری از خودروهای لوكس نیز دچار مشكلات فنی شده و از ادامه حركت باز می ایستند با استفاده از کفی خودرو بر مكانیزه، صاحبان خودروهای لوكس نیز می توانند با خیال راحت و كاملا تضمین شده خودروهای خود را كه دچار مشكل شده اند بارگیری كرده و به مقصد موردنظر و یا تعمیرگاه جهت بازبینی و بررسی و عیب یابی انتقال دهند.

کفی خودروبر

 

کفی خودروبر و یدك كش

کفی خودروبر دارای یك اپراتور یا راننده است كه دارای تخصص كافی در زمینه حمل خودرو آسیب دیده است و با استفاده از دانش خود به صورت كاملاً رعایت شده و اصولی خودرو آسیب دیده موردنظر شما را بر روی کفی خودروبر سوار كرده و سپس به سمت مقصد موردنظر حمل می كند.

در مورد حمل کامیون بدانید.

طریقه كار در یدك كش به این صورت است كه معمولا با استفاده از یك سیم بكسل و زنجیر، خودرو آسیب دیده فرد متقاضی را به یك قلاب كه بر روی یدك كش قرار دارد متصل می نمایند و به این وسیله خودرو را تا مقصد و یا تعمیرگاه موردنظر حمل می نمایند.

تحویل سالم خودرو درب منزل با استفاده از کفی خودروبر

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید كه می خواهند خودروی خود را درب منزل تحویل بگیرند، استفاده از یک خودرو بر شبانه روزی را به شما توصیه می کنیم. چیزی كه واضح است استفاده از کفی خودروبر برای انجام هرگونه جا به جایی و حمل و نقل انواع خودرو ها امنیت خاطر ضریب اطمینان بالاتری را به ارمغان می آورد و صاحب خودرو می تواند از هر نظر خیالش راحت باشد كه هیچ گونه مشكل و یا عیب اضافی بر اتومبیل او وارد نمی گردد.

قیمت کفی خودروبر

برای دریافت قیمت کفی خودرو بر می توانید با خودروبر پارس در ارتباط باشید.

اگر شما جزء افرادی هستید كه برای خودروی تان مشكلی پیش آمده و نیاز به کفی خودروبر یدك كش دارید باید توجه كنید كه هنگام استفاده از انواع سرویس های کفی خودروبر یدك كش از فردی كه به شما خدمات حمل خودرو ارائه می كند درخواست كنید تا ضمانت نامه حمل و نقل خودروی شما را به شما بدهد.

زیرا اگر شركت و یا فرد ارائه دهنده خدمات حمل و نقل به شما گارانتی و حمل و نقل خود ندهد از هرگونه حادثه و یا آسیبی به اتومبیل شما وارد بگردد را بر عهده نمی گیرد و كسی پاسخگوی درخواست و یا اطلاعات شما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست