خودروبر کرمان و امداد خودرو کرمان

در هر زمان از شبانه روز  به صورت 24 ساعته می توانید با شماره خودروبر کرمان در زیر تماس بگیرید و نزدیکترین خودروبر در کرمان در کمترین زمان خودش را به شما خواهد رساند و مشکل شما را رفع خواهد کرد.

30 سال سابقه + بیمه و ضمانت

خدمات خودروبر و امداد خودرو شهر کرمان

null

حمل خودروهای وارداتی در کرمان

جهت حمل خودروهای وارداتی و حمل خودروهای خارجی که نیاز به تجهیزات و مجوزهای خاص دارند می توانید با شماره خودروبر کرمان تماس بگیرید.

null

حمل خودرو به تعمیرگاه در کرمان

اگر خودرو شما دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر و مکانیکی دارد می توانید برای انتقال آن با شماره امداد خودرو کرمان تماس بگیرید.

null

حمل خودروهای لوکس در کرمان

حمل خودروهای لوکس در کرمان نیاز به تجهیزات و حساسیت های ویژه دارد بدون هیچ گونه نگرانی می توانید جهت حمل خودرو لوکس خود با شماره خودرو بر کرمان تماس بگیرید.

null

حمل خودرو به نمایندگی ها در کرمان

ممکن هست که نیاز داشته باشید خودرو خود را به نمایندگی های شرکت خودرو منتقل کنید برای این منظور می توانید با خودرو بر کرمان تماس بگیرید.

null

حمل خودروهای تصادفی در کرمان

اگر در جاده یا هر جایی از استان کرمان تصادف کرده اید و خودرو شما امکان حرکت ندارد می توانید با امداد خودرو کرمان تماس بگیرد تا در سریعترین زمان ممکن خودرو شما را جابه جا کنند.

null

حمل خودروهای صفر در کرمان

حمل خودروهای صفر و بدون پلاک در کرمان به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری یکی دیگر از خدمات خودرو بر کرمان هست که می توانید برای حمل خودرو خود با خودروبر کرمان تماس بگیرید.

چرا خودرو بر پارس در کرمان؟

null

چشم انداز

هدف گروه خودرو بر پارس انجام خدمات با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و همچنین جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد
null

بیمه بارنامه دولتی

صدور بیمه نامه دولتی برای حمل خودرو های شما به سراسر کشور توسط خودرو بر پارس
null

شبانه روزی

کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد

خودروبر کرمان و شماره خودروبر کرمان

همه عزیزانی که نیاز به خودروبر و یدک کش خودرو در استان کرمان در هر کدام از شهرستان ها دارند می توانند با شماره خودروبر کرمان به شماره 09130288778 تماس بگیرند.

تیم با تجربه خودروبر کرمان تحت نظارت خودروبر پارس و سرپرستی آقای مناری با توجه به نیاز همشهریان عزیز استان کرمان به حمل و نقل و جابجایی روزانه خودرو و ماشین ها، شروع  به خدمت رسانی برای متقاضیان گرامی برای انجام هرگونه جابجایی و حمل انواع خودرو با جرثقیل، انواع ماشین الات صنعتی و قطعات صنعتی بصورت تک و چند تایی کرده است.

تیم مجرب و متخصص خودرو بر کرمان در کلیه امور حمل خودرو و امداد خودرو کرمان به مشتریان گرامی با مشاوره رایگان در حوزه حمل و نقل و انتقال با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودرو بر یا خودرو سوار، یدک کش خودرو و چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم در کرمان و تمامی مناطق کشور می باشد. فقط لازم است با شما شماره خودروبر کرمان 09130288778 تماس بگیرید.

امداد خودرو کرمان

ویژگی های یك خودروبر خوب در کرمان را می توان از دیدگاه هایی متفاوت مورد بررسی قرار داد. خودروبر یكی از جدیدترین وسایل حمل خودرو محسوب می شود.

استفاده از این وسیله جهت حمل خودرو نسبت به نمونه های جرثقیل از امنیت بیشتری برخوردار است. از این جهت می توانیم بگوییم بهترین گزینه جهت حمل خودرو است. بهتر است بدانید خودروبر دارای كاربردهای بسیاری است. به گونه ای كه می توان از آن جهت انتقال خودرو به تعمیرگاه، در زمان فك پلاك خودروها، رساندن خودروی صفر به درب منزل و مسافرت استفاده کرد.

خدمات دیگر :  خودروبر سگزآباد، امداد خودرو و شماره خودروبر سگزآباد

برای اطلاعات بیشتر از خودروبر قزوین به صفحه مربوطه بروید.

خودروبر

درباره استان کرمان

کرمان نه تنها به دلیل وجود جاذبه ها بلكه به خاطر داشتن صنایع بزرگ و با اهمیت و همچنین داشتن محصولات كشاورزی كه مایحتاج سایر استان ها را تامین می كنند و به خارج از مرزها هم صادر می شود، از استان های با اهمیت كشور محسوب می شود.

اگر قصد آشنایی و سفر به استان کرمان را دارید، برای شناخت بیشتر کرمان، جاذبه ها، سوغات، غذاهای محلی، صنایع و دیگ جزئیات استان کرمان تا انتهای متن با ما همراه باشید. با شماره خودروبر کرمان می توانید درخواست ارسال خودرو را ثبت کنید!

کرمان با وسعتی معادل 185 كیلومتر مربع از شهرهای بزرگ و كلان ایران محسوب می شود. كه حدود 738.724 نفر جمعیت در آن ساكن می باشند. استان های همجوار و اطراف کرمان شامل خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان می باشند. كه این استان ها شمال، جنوب شرق و غرب کرمان را احاطه كرده اند.

استان کرمان دارای 23 شهرستان، 53 بخش و 143 دهستان است. كه شهرستان های این استان شامل ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راور، رودبار جنوب، ریگان، زرند، سیرجان، شهربابك، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کرمان، كوهبنان، كهنوج، منوجان و نرماشیر است.

کرمان حدود 1755 متر با دریا فاصله دارد. به دلیل همین ارتفاع زیاد از دریا آب و هوای این استان معتدل و نسبتا سرد است. از این رو این استان دارای تابستان های خنك و معتدل و زمستان های بسیار سردی است. بنابراین اگر افراد قصد سفر به استان کرمان را دارند، بهترین زمان برای این كار فصل های بهار و تابستان خواهد بود. چون در این فصل ها هوا معتدل بوده و افراد از گرما یا سرمای شدید در امان می باشند و به راحتی می توانند در این شهر به تفریح و گردش بپردازند. در صورت نیاز به عملیات خودروبری، می توانید با شماره خودروبر کرمان تماس بگیرید.

گنجینه های فرهنگی، تاریخی و معماری ارزشمندی در گذر زمان دراین استان پدید آمده كه نمایان گر روند تاریخی و حیات اقتصادی ـ اجتماعی این منطقه است.

استان کرمان از اقتصادی پویا برخوردار بوده و در زمینه کشاورزی و انواع صنایع رونق به سزایی دارد. تنها شهر خشتی جهان (ارگ بم) متعلق به هزاره های پیش از میلاد به این خطه تعلق دارد و بازار بسیار زیبای شهر کرمان به همراه ده ها اثر باستانی، طبیعی و معماری در این دیار وجود دارد كه همواره گردشگران را مجذوب خود کرده و جلوه های جهانگردی این منطقه را به نمایش می گذارند.

این استان در حال حاضر با ۲۳ شهرستان، ۵۸ بخش، ۷۱ شهر، ۱۵۱ دهستان، ۱۱۶۹۷ آبادی مسکونی يکی از کانون های مدنیت به شمار می آید و به لحاظ پیشینه تاریخی و گردشگری، آثار باستانی و صنایع دستی و ویژگی های کشاورزی، صنعتی و معدنی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و توانمندای های بالقوه صنعتی، معدنی، کشاورزی در این استان بستر مناسبی را برای توسعه اقتصادی فراهم آورده است.

مکان های دیدنی و تاریخی کرمان

بیش از ۶۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در استان کرمان وجود دارد كه باغ شاهزاده ماهان، باغ فتح آباد، ارگ بم، ارگ راین، بازار کرمان، روستای تاریخی میمند، حوزه تاریخی هلیل رود و … از آن جمله است. برای ثبت سفارش خودروبر در این منطقه با شماره خودروبر کرمان تماس بگیرید!

دیگر مکان های دیدنی و تاریخی استان کرمان عبارتند از:

کویر لوت، کوه های هزار، جوپار، لاله زار، باغ بالا، خیبر، قبله، خرابه های شهر کمادین، گنبد جبلیه، مقبره خواجه اتابک، قلعه قهقه، قلعه كهنه، گنبد مشتاقیه، مسجد ملک، مسجد جامع، مسجد امام، قلعه سودک، گورستان دژیمند، مزار شاه نعمت الله ولی، قلعه ستگ، زیارت گاه شاه زاده حسین، حمام گنج علی خان، مجموعه وکیل، مجموعه ابراهیم خان، میدان گنج علی خان، مسجد چهل ستون، آتشکده شاه فیروز، قلعه اردشیر، قلعه دختر، موزه سكه، قلعه راین، ارگ جدید بم، گنبد سبز، تخت دریا قلی بيک می باشند.

خدمات دیگر :  خودروبر چمستان، امداد خودرو و شماره خودروبر چمستان

خودروبر کرمان

تماس با شماره خودروبر کرمان

اهمیت در نظر گرفتن یک خودروبر خوب در کرمان که بتوانید در هر زمان روی آن حساب کنید، بسیار زیاد است. خودرو شما می تواند با مشکلاتی رو به رو گردد و یا به هر علتی رانندگی با آن امکان‌پذیر نباشد؛ برای همین همواره باید یک خودروبر تخصصی و البته مکانیزه در خاطرتان باشد تا در زمانی که به آن نیاز پیدا کردید سردرگم نشوید. یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی هایی که یک شرکت حمل خودرو یا خودرو بر دارد این است که اطمینان مشتریان خود را به دست آورد. بدون شک تمامی مشتریان مایل هستند که خودروهای خود را به دست شرکت حمل خودرویی که در این زمینه فعالیت زیادی داشته و افراد زیادی به آن اطمینان دارند بسپارند. بر همین اساس شرکت های حمل خودرو در ابتدا اطمینان مشتریان خود را به دست می آورند. حمل انواع خودروهای صفر، كاركرده و كلاسیك در سراسر ایران و کرمان با ارزانترین قیمت با بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی تخصص ماست! همین حالا با شماره خودروبر کرمان تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

حمل خودرو تهران به کرمان

حمل خودرو تهران به کرمان با توجه به فاصله زیاد می‌تواند یک مسأله پیچیده باشد. برای حمل خودرو به کرمان، شما می‌توانید از چندین روش استفاده کنید. اولین گزینه‌ی مورد نظر برای حمل خودرو از تهران به کرمان، استفاده از خودرو شخصی است. در این صورت شما می‌توانید با خودرو شخصی خود به کرمان سفر کنید، یا اگر ظرفیت کافی دارید، خودرو خود را به همراه خود ببرید. این روش باعث صرفه جویی در هزینه‌های سفر و همچنین افزایش آسایش در سفر شما می‌شود. گزینه دوم برای حمل خودرو تهران به کرمان، استفاده از خدمات حمل و نقل خودرو است. شما می‌توانید از شرکت‌های حمل و نقل خودرو در تهران استفاده کنید تا خودرو خود را به کرمان منتقل کنید. این روش هزینه‌ای بیشتر دارد، اما در مواقعی که شما نمی‌توانید خودرو خود را حمل کنید یا می‌خواهید مطمئن باشید که خودرو شما به صورت امن و سریع به مقصد برسد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خودروبر تهران به کرمان

خودروبر یکی از راه‌های محبوب حمل و نقل افراد در ایران است که به صورت خصوصی ارائه می‌شود. این خدمات برای حمل افراد و خودروها به سایر شهرهای کشور ارائه می‌شود و با توجه به فاصله بالا و زمان برای سفر به شهرهای دورافتاده، جایگاهی ویژه در حمل و نقل جامعه پیدا کرده است. برای حمل خودرو تهران به کرمان، شما می‌توانید از خطوط خودروبر موجود در بازار استفاده کنید. این خطوط عموماً بین تهران و شهرهای دیگری مانند کرمان، مشهد، اصفهان و … فعالیت می‌کنند و تلاش دارند تا با ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر، رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

برای استفاده از خدمات خودروبر تهران به کرمان برای حمل خودرو، شما باید با شرکت‌های خودروبر تماس بگیرید و برای رزرو بلیط و یا اطلاعات بیشتر درباره قیمت‌ها، مسیر سفر و شرایط حمل و نقل با آن‌ها هماهنگی کنید. بسته به نوع خودرویی که می‌خواهید حمل کنید، قیمت‌های متفاوتی برای خدمات خودروبر وجود دارد و همچنین توجه به شرایط ایمنی و سلامت خودرو شما نیز بسیار مهم است.

قیمت یدک کش خودرو کرمان

قیمت یدک کش خودرو برای حمل خودرو از کرمان به مقصد دیگر، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

1- فاصله بین مبدا و مقصد: هر چه فاصله بین دو شهر بیشتر باشد، قیمت یدک کش نیز بالاتر خواهد بود.

2- نوع خودرو: نوع خودرویی که به مقصد حمل می‌شود نیز بر روی قیمت یدک کش تأثیر می‌گذارد؛ برای مثال، یدک کش برای حمل خودروهای سنگین و بزرگتر از خودروهای کوچکتر گران‌تر است.

خدمات دیگر :  خودروبر کارچان، امداد خودرو و شماره خودروبر کارچان

3- شرایط حمل و نقل: شرایط حمل و نقل نیز بر روی قیمت یدک کش تأثیر دارند؛ هرچه شرایط حمل و نقل دشوارتر باشد (مانند ترافیک، آب و هوا، جاده‌های بی‌کیفیت و … )، قیمت یدک کش بیشتر خواهد بود.

4- شرکت ارائه دهنده خدمات: هر شرکتی قیمت‌های متفاوتی برای خدمات خود در نظر می‌گیرد. بنابراین، قبل از انجام هرگونه تعامل با یک شرکت حمل و نقل، بهتر است قیمت‌ها و شرایط آن‌ها را با سایر شرکت‌ها مقایسه کنید.

بطور کلی، برای اطلاع از قیمت یدک کش خودرو برای حمل خودرو از کرمان به مقصد دیگر، بهتر است با شرکت‌های حمل و نقل خودرو تماس بگیرید و از آن‌ها جزئیات بیشتری راجع به قیمت‌ها و شرایط حمل و نقل بپرسید. در هر صورت، می‌توانید با توجه به عوامل مختلفی که بر روی قیمت یدک کش تأثیر دارند، هزینه‌های حمل و نقل خودرو خود را تخمین بزنید.

شماره خودرو بر کرمان

شماره تماس شرکت‌های خودروبر کرمان بستگی به هر شرکت خود دارد. با این حال، معمولاً شرکت‌های خودروبر در کرمان با ارائه خدمات حمل و نقل از کرمان به شهرهای دیگر ایران فعالیت می‌کنند و اطلاعات تماس آن‌ها در سایت‌های مختلف اعم از سایت‌های خودروبر و یا وبسایت‌های مرتبط با حمل و نقل در دسترس است. با جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید شماره تماس شرکت‌های حمل و نقل خودروبر کرمان را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق دوستان و آشنایان خود که قبلاً از خدمات شرکت‌های خودروبر استفاده کرده‌اند، شماره تماس دقیق شرکت‌های مورد نظر را بپرسید.

همینطور برای ارتباط با خودروبر رفسنجان با شماره 09195002129 تماس حاصل نمایید.

کفی حمل خودرو کرمان

کفی حمل خودرو برای انتقال آسان و ایمن خودروها در طول مسیر حمل و نقل استفاده می‌شود. کفی حمل خودرو به صورت یک کفی فلزی شکل دارد که قابلیت حمل خودروهای مختلف را دارد. این کفی با جیب‌هایی برای تثبیت خودروها به آن، تجهیز شده است. از کفی حمل خودرو برای حمل خودروهای سبک و سنگینی استفاده می‌شود و بسته به نوع خودرویی که می‌خواهید حمل کنید، کفی مناسبی انتخاب می‌شود. در کرمان نیز شرکت‌های حمل و نقل خودرو از کفی حمل خودرو برای حمل خودروها به سایر شهرهای کشور استفاده می‌کنند.

درخواست خودرو بر کرمان

برای درخواست خدمات حمل و نقل خودرو توسط شرکت‌های خودروبر کرمان، می‌توانید به چند روش مختلف از جمله تماس تلفنی با شماره تماس شرکت، ارسال ایمیل و یا استفاده از سامانه برخط آن‌ها، درخواست خود را ثبت کنید. در هنگام درخواست خدمات، بهتر است اطلاعات دقیقی راجع به نوع خودرو، مبدا و مقصد سفر، زمان مورد نیاز برای حمل و نقل، شرایط خودرو و هرگونه اطلاعات لازم دیگر را به شرکت بدهید. بعد از ارائه این اطلاعات، شرکت‌های خودروبر معمولاً با ارائه یک پیشنهاد قیمت، به شما پاسخ خواهند داد. پس از تایید پیشنهاد قیمت و شرایط حمل و نقل، شما می‌توانید به راحتی خودرو خود را به شهر مورد نظر خود حمل کنید. بهتر است همواره با شرکت‌های معتبر و با تجربه در حمل و نقل خودروها همکاری کرده تا از امنیت و سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنید.

مراحل کار توسط خودرو بر پارس

دریافت تماس از شما
بررسی کار و خدمات درخواستی
تحویل گرفتن خودرو از شما
تحویل خودرو

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • از خدمات خودرو بر کرمان ممنونم برای من راهنمایی های لازم رو انجام دادند و من رو به سریعترین تعمیرگاه رسوندن

    پاسخ
  • من ماشینم رو از نمایندگی تحویل گرفتم نیاز بود که با یدک کش خودرو ببرمش تهران، با این شکرت تماس گرفتم و خوشبختانه به موقع و سالم ماشین رسید خیلی ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست