خودروبر فشم، شماره خودروبر فشم و حمل خودرو تهران به فشم

خودروبر فشم با تخفیف ویژه و با بهترین کیفیت به همراه بیمه نامه رایگان را شرکت ما نیز ارائه می دهد. ما حمل خودرو با تریلی را با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. ما متخصص حمل خودرو با تریلی می باشیم. ما بیمه…
خودروبر فشم

خودروبر فشم با تخفیف ویژه و با بهترین کیفیت به همراه بیمه نامه رایگان را شرکت ما نیز ارائه می دهد. ما حمل خودرو با تریلی را با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه برای شما مشتریان عزیز انجام می دهیم. ما متخصص حمل خودرو با تریلی می باشیم.

ما بیمه نامه رایگان و معتبر را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا اگر مشکلی برای خودرویتان پیش بیاید با بیمه بتوان آن را جبران کرد. بارنامه دولتی برای حمل خودرو با تریلی ماشین بر از دیگر خدمات ما می باشد که باعث تضمین خودرویتان نیز می شود. ما خدمات مشاوره رایگان را به صورت همه روزه برای تریلی ماشین بر به شما عزیزان نیز ارائه می دهیم.

خودروبر فشم

خودرو بر یکی از خدمات تخصصی حمل و نقل پالکی است که در دو بخش خودروبر ملی و بین المللی قابل ارائه به شما مردم عزیز است. خودروبر ملی شامل خودروبر تهران و خودروبر شهرستان است. خودروبر بین المللی هم شامل خودروبر از مبدا ایران به سایر کشور ها و بالعکس می باشد.

شماره خودروبر فشم

شماره خودروبر فشم 09195002129 بوده و شما می توانید از طریق تماس با این شماره سفارش خود را ثبت نمایید!

خودروبر یا خودروسوار نوع جدیدی از تجهیزات حمل خودرو محسوب می شود كه دارای امكانات و ایمنی بیشتری نسبت به انواع قدیمی خود است. بنابراین ممكن است در طول مقاله از هر دو لفظ خودروبر و خودروسوار استفاده شود كه هر دو یك مفهوم را ارائه می دهد.

خودروبر پارس بهترین انتخاب پیش روی شما برای حمل خودرو در سریع ترین زمان ممکن می باشد!

درباره شهر فشم

فشم در شمال شرق تهران واقع شده بوده و برای رفتن به آن در مرحله اول باید خودتان را با تاكسی، اتوبوس یا خودروی شخصی به بزرگراه شهید بابایی برسانید. در ادامه راه بعد از پشت سر گذاشتن شهرك امید و لشكرك، در نهایت به لواسان رفته و وارد منطقه اوشون-فشم شوید و طبیعت گردی خارق العاده ای را در آن تجربه كنید. اگر نیاز به شماره خودروبر فشم دارید، از طریق تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید.

فشم Fasham جزو منطقه یك شهرداری تهران بوده و بخشی از رودبار قصران محسوب می شود. اوشان، فشم و میگون مناطقی می باشند كه باهم جزو رودبار قصران محسوب می شوند. فشم دارای بخشداری و شهرداری بوده و در چند سال گذشته به یكی از بهترین تفرجگاه های اطراف تهران تبدیل شده است.

فشم دارای یك میدان اصلی (میدان امام خمینی فشم) بوده كه محل تقاطع چهار خیابان اصلی است. خیابان ها از این قبیل می باشند: زایگان و لالان، دیزین و شمشك، خیابان ده یا حسینیه، بلوار فشم-تهران. دور تا دور این میدان پر است از فروشگاه های مختلف كه گردشگرانی كه به سمت شمشك می روند از آن ها خرید می كنند.

فشم یكی از بخش های رودبار قصران بوده و برای رسیدن به آن دو جاده با نام های تلو و لشگرك وجود دارد كه هردو در شمال شرق تهران می باشند. امروزه بیشتر از مسیر لشگرك استفاده می شود چون رانندگی در جاده تلو كمی دشوار بوده و علائم رانندگی مناسبی در آن نصب نشده و در هنگام شب به رانندگان ناآشنا به منطقه پیشنهاد نمی شود. شماره خودروبر فشم در قسمت پایانی وب سایت درج شده است!

برای رسیدن به فشم از جاده لشگرك 3 انتخاب خواهید داشت كه به شرح زیر می باشند:
– اتوبان باقری و ورودی جاده لشگرك
– خیابان استخر تهرانپارس و ورود به جاده لشگرك
– انتهای بزرگراه ارتش و ورود به جاده لشگرك

خدمات دیگر :  خودروبر کلات، امداد خودرو و شماره خودروبر کلات

با رسیدن به میدان لشگرك دو انتخاب دارید یا به سمت لواسان بروید و یا فشم كه تابلوهای راهنما، مسیر درست به سمت فشم را به شما نشان می دهند. مسیر فشم را آنقدر ادامه بدهید كه از زردبند و اوشان گذر كنید و وارد فشم شوید. در صورت نیاز به عملیات خودروبری، می توانید با شماره خودروبر فشم تماس بگیرید.

چرا باید خودروبر پارس را انتخاب كنید؟

یكی از مزیت های مخصوص خودروبر فشم صدور بیمه نامه و بارنامه برای خودرو در حال حمل توسط این مجموعه در طول مسیر است. خودروبر پارس همیشه در کنار شماست و بدون هیچ نگرانی به شما کمک می کند!

خودروبر فشم رضایت و آرامش مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. از این رو سعی كرده علاوه بر به كارگیری تجهیزات ایمن و پیشرفته، از كادری مجرب و متعهد برای ارائه خدمات خود کمک بگیرد. خودوربر پارس در كنار تجربه كسب شده در سالهای خدمت خود، مداوما از نظرات و خواسته های مشتریان برای پیشرفت و بهبود خدمات خود استفاده كرده است.

تماس با شماره خودروبر فشم

این مجموعه به دلیل در اختیار داشتن خودروبرهای متعدد و فعالیت در همه ایام سال و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است و می توانید به راحتی با مجموعه در تماس بوده و درخواست خدمات کنید.

حمل خودرو تهران به فشم

حمل خودرو تهران به فشم یکی از خدمات پرتقاضا در بین صاحبان خودرو است. فشم یکی از شهرهای ییلاقی و خوش آب و هوای استان تهران است که بسیاری از افراد برای تفریح و گذراندن تعطیلات خود به آن سفر می‌کنند. با توجه به مسافت بین تهران و فشم، استفاده از خودروبر بهترین گزینه برای حمل خودرو است.

خدمات دیگر :  خودروبر گوگد، امداد خودرو و شماره خودروبر گوگد

خودروبرهای تهران به فشم معمولاً با کفی‌های مخصوص مجهز شده‌اند که ایمنی خودرو را در طول مسیر تضمین می‌کنند. این خودروبرها معمولاً مجهز به سیستم‌های تهویه و سیستم‌های تعلیق پیشرفته هستند تا از آسیب دیدن خودرو در طول مسیر جلوگیری کنند. هزینه حمل خودرو تهران به فشم به عوامل مختلفی مانند نوع خودرو، مسافت و شرکت حمل خودرو بستگی دارد. معمولاً خدمات حمل خودرو در هنگام رزرو قابل پیش‌بینی است و می‌توانید قبل از استفاده از خدمات، قیمت را از شرکت حمل خودرو استعلام کنید.

در هنگام انتخاب شرکت حمل خودرو برای حمل خودرو تهران به فشم باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • تجربه و سابقه شرکت حمل خودرو: بهتر است از شرکت‌های معتبر و دارای سابقه حمل خودرو استفاده کنید.
  • تجهیزات و امکانات خودروبر: اطمینان حاصل کنید که شرکت حمل خودرو دارای خودروبر با کفی مناسب و تجهیزات ایمنی کامل است.
  • بیمه خودرو: شرکت حمل خودرو باید بیمه معتبر برای حمل خودرو داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه خسارت، خسارت شما جبران شود.
  • قیمت مناسب: قبل از استفاده از خدمات، قیمت را از چند شرکت حمل خودرو استعلام کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

حمل خودرو تهران به فشم معمولاً بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد. در طول مسیر، خودروبر راننده مجرب و باتجربه هدایت می‌کند و تمام تلاش خود را می‌کند تا خودرو را به سلامت به مقصد برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست