خودروبر محمود آباد

 خودرو بر و حمل خودرو شهرستان محمودآباد
همراه بیمه نامه و ضمانت

30 سال سابقه

خودروبر شبانه روزی
null

چشم انداز

هدف گروه خودرو بر پارس انجام خدمات با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت و همچنین جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد
null

بیمه بارنامه دولتی

صدور بیمه نامه دولتی برای حمل خودرو های شما به سراسر کشور توسط خودرو بر پارس
null

شبانه روزی

کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد

خدمات شبانه روزی خودروبر محمود آباد، حمل خودرو و یدک کش محمود آباد، چرثقیل خودروبر با بیمه و ضمانت نامه در  شهرستان محمود آباد مازندران – شماره خودرو بر محمود آباد 09195002129 نزدیکترین خودروبر به شما خودش را در سریعتری زمان در هر کجای محموداباد باشید به شما می رساند.

خودروبر شبانه روزی پارس مفتخر است که ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد. شما می توانید برای سفارش خودرو بر و یدک کش خودرو در محمود آباد با شماره خودرو بر 09195002129 تماس بگیرید. کارکنان خودرو بر پارس در اسرع وقت در تمام نقاط کشور در محل حاضر شده و خودرو شما را به مقصد می رسانند.

خودروبر شبانه روزی محمود آباد مازندران برای حمل و نقل تمام خودرو ها ارائه خدمات می کند. خودروبرها انواع مختلفی دارند که ما اینجا قصد معرفی آن ها را نداریم. هرکدام از خودروبرها شرایط و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و برتری نسبت به یکدیگر.

بار زدن خودرو و تحویل و پیاده کردن آن بر عهده‌ی راننده‌ی خودروبر است. خودروبرها مسئول سلامت خودرو بوده اند و در صورت بیمه بودن، با بروز هرگونه مشکلی خسارت به عهده‌ی بیمه است.

خودرو بر شهر محمود آباد اصولا در تمامی ساعات شبانه روز فعالیت دارند. امداد خودرو محمود آباد به عنوان یک نهاد مطمئن و شناخته شده، خودروبر های اقتصادی و با ضمانت را در اختیار عموم قرار داده است.

انواع خودروهایی که توسط خودرو بر محمود آباد پشتیبانی می شوند:

  • حمل خودروهای وارداتی در محمود آباد
  • حمل خودروهای لوکس و لاکچری در محمود آباد
  • حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه در محمود آباد
  • حمل خودرو به نمایندگی ها در محمود آباد
  • حمل خودرو به تعمیرگاه ها در محمود آباد
  • حمل خودروهای صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در محمود آباد
  • حمل کامیونت در محمود آباد و …

قیمت حمل خودرو بندر محمود آباد و حومه

یکی از مهترین نکاتی که هنگام درخواست امداد خودرو محمود آباد باید در نظر داشته باشید قیمت و هزینه های حمل خودرو به مقصد شما می باشد. برای حمل خودرو در سراسر کشور نرخ ثابتی وجود ندارد چون معمولا بر اساس نوع خودرو و مسافت و زمان شبانه روز هزینه هایی که برای خودروبر در نظر گرفته می شود متفاوت می باشد.

اما به طور کلی این نرخ از نرخ نامه مصوب سال 1401 پیروی می کند که برای حمل خودرو در حالت پایه بین 93 هزار الی 700 هزار تومان برای 1 کیلومتر جابه جایی است و بعد از آن به ازاری هر کلیومتر معمولا عدد ثابتی به این هزینه اضافه می شود که حدود 15 الی 30 هزار تومان برای انواع خودرو و نوع مسیر متفاوت است.

بهترین خودروبر در بندر محمود آباد کدام است؟

یک خودروبر خوب بندر محمودآباد یا برترین خودروبر بندر محمود آباد معمولا ویژگی هایی باید داشته باشد که در زیر به چند تا از اونها اشاره می کنیم:

1- دارای سابقه و کادر باتجربه

2- هزینه های مناسب و اصولی

3- فعالیت در تمام ساعات شبانه روز

4- بیمه نامه و ضمانت حمل خودرو

5- بروز بودن تجهیزات حمل خودرو بندر محمود آباد

6- نگهداری مناسب و امنیت خودرو

7- سرعت انتقال خودرو به مقصد مشتری

توجه به این نکات می تواند شما را در انتخاب شرکت خودروبر راهنمایی کند.

رسالت خودروبر پارس در محمودآباد

شرکت خودروبر پارس با بیش از 27 سال سابقه فعالیت درخشان در شهر های مختلف ایران از جمله محمود آباد و خودروبر مازندران خدمات رسانی در انواع حمل خودرو و امداد خودرو همواره تلاش کرده است تا مشتریان خود را راضی نگهدارد و از بهترین تجهیزات خودروبری و حمل خودرو جهانی استفاده کند تا مشتریان بهترین کیفیت را در کنار نازلترین قیمت تجربه کنند.

خودروبر پارس به صورت شبانه روزی در شهر محمود آباد با بیش از 30 نفر کادر مجرب و با تجربه در حمل خودرو در خدمت همه هموطنان عزیر می باشد در هر زمان از شبانه روز می توانید با شماره خودرو 09195002129 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

اگر خدمات خودرو بر مورد نظر شما در لیست بالا نیست بازم نگران نباشید خودرو بر محمود آباد تقریبا تمام خدمات را ارائه می دهد و فقط لازم می باشد با ما تماس بگیرید. امداد خودرو ایران خودرو و سایپا در شهرستان محمود آباد در خدمت شما است.

 

سولات متداول

در صورتی که سوال شما در لیست نیست فقط لازم هست با شماره 09195002129 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست