خودرو بر با بیمه

دريافت مشاوره در خودرو بر با بیمه به شما کمک می کند كه خودروبر متناسب با نياز خود را اجاره کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ها و نقاط تحت پوشش این مجموعه با شماره خودروبر تماس بگیرید! کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24…
خودرو بر با بیمه

دريافت مشاوره در خودرو بر با بیمه به شما کمک می کند كه خودروبر متناسب با نياز خود را اجاره کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ها و نقاط تحت پوشش این مجموعه با شماره خودروبر تماس بگیرید! کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد. خودرو بر يا خودروسوار نوع جدیدی از تجهیزات حمل خودرو محسوب می شود كه دارای امكانات و ایمنی بیشتری نسبت به انواع قدیمی خود است. پس امكان دارد در طول مقاله از هر دو لفظ خودرو بر و خودروسوار استفاده شود كه هر دو يک مفهوم را ارائه می دهد.

خودرو بر با بیمه – قیمت خودروبر

يکی از مزايای ویژه خودرو بر صدور بیمه نامه و بارنامه برای خودرو در حال حمل توسط این مجموعه در طول مسیر است.

لازم به ذکر است قبل ازاجاره خودرو بربه نكات زیر دقت داشته باشید.

  1. اولین قدم برای نرخ اجاره خودرو بر و جرثقیل خودروبر شبانه روزی مشاوره با مسئولین موسسه است.
  2. دقت داشته باشید كه اجاره خودرو بر با بیمه به دو دسته تقسیم می شود اول اجاره خودرو بر بوم بلند دوم اجاره خودرو بر کفی دار حالا باید این نکته را در نظر بگیرید كه خودرو بر های بوم بلند فاقد کفی برای حمل بار می باشند و خودرو بر های کفی دار دارای بوم بلند نمی باشند.
  3. قبل از اجاره خودرو بر باید به نحوه سرویس دهی دقت کنید یعنی اینكه منطقه كاری شما با اجاره دهنده خودرو بر چه مقدار فاصله زمانی دارد.
  4. بهتر است برای سرویس گرقتن بهتر از يک روز قبل و يا چند ساعت قبل انجام كار هماهنگی را برای اجاره خودرو بر انجام دهید.
  5. ترجیحا از كادری استفاده کنید كه قبلا كاری مشابه كار شما را انجام داده باشند.
  6. اجاره خودرو بر یه حرفه كاملا تخصصی است یعنی اینكه همیشه ارزانتر بهترین گزینه در حرفه لیفتینگ ناست.
  7. استفاده از خودرو بر های روز كه دارای مجوزهای لازم كاری باشد و گواهینامه ایمنی خودرو بر را دارا باشد.
  8. دركار هایی كه نياز به خودرو بر بوم بلند دارید قبل از گرفتن مشاوره از موسسه باید اطلاعاتی را در مورد محوله و كالای خود و ارتفاع كار خود داشته باشید یعنی اینكه مقدار وزن بار و میزان ارتفاع را كه خودرو بر باید طی کند را داشته باشید تا مشاوره دهنده بتواند به شما بهترین گزینه و بهترین نرخ خودرو بر را ارائه دهد.
  9. اگر محل كار مورد نظر شما در خيابان اصلی است باید قبل از اجاره خودرو بر اقدام به گرفتن مجوز انسداد راه از راهنمایی رانندگی منطقه مربوطه کنید.
  10. در صورت لزوم از مشاوره دهنده خودرو بر با بیمه و نرخ خودروبر بخواهید محل كار شما را بازدید کند.
  11. در كارهایی كه نياز به خودرو بر کفی دار هستید باید وزن دقیق بار ارتفاع بار طول و عرض بار را به مشاوره دهنده خودرو بر ارائه دهید.
  12. اگر بار و يا كالا شما دارای حساسیت زياد است بعد از انتخاب خودرو بر اقدام به بیمه قلاب خودرو بر برای كالای خود کنید.
خدمات دیگر :  خودروبر ماکو، امداد خودرو و شماره خودروبر ماکو

امید است با توجه به نكات ذکر شده بتوانیم بهترین خدمات خودرو بر را به شما مشتريان عزیز ارائه دهیم.

مزايای استفاده از خودرو بر با بیمه

همانطور كه گفته شد خودرو بر كه به اصطلاح خودروبر هم نام برده می شود، يکی از وسایل پر اهمیت برای حمل خودرو است و قادر است كه بر اساس نياز راننده زاویه کفی حمل خودرو را تغییر دهد و همچنین با دقت به وضعیت جاده ها چه جاده های بین شهری و يا چه جاده های استانی، خودرو بر به صورت خودكار تغییر خواهد کرد. يکی از مزايای خودرو بر با بیمه وجود جک های هیدروليکی و پنوماتيکی است كه به راننده این امكان را می دهد تا شرایط مناسب تری را برای حمل خودروی خود در نظر بگیرد.

استفاده از خودرو بر با بیمه می تواند با استفاده از جرثقیل مطمئن تر و استانداردتر صورت گیرد. خودروبر سیار با در نظر گرفتن آسیب و يا مشکل وارد شده به خودرو می توانند با استفاده از شماره خودروبر سایپا و يا شماره خودروبر ایران خودرو به دسترسی ها و حمل و جابجایی استاندارد و مطابق با خودروی خود دست پیدا کنند. به طور خلاصه از مزايای موجود در خودرو بر می توان به:

•  خودرو بر نسبت به دیگر وسایل حمل خودرو پایداری بسيار بالایی و بهتری خواهد داشت.
•  خودرو برها می توانند با در نظر گرفتن انواع و مدل های مختلف خودروها در ابعاد گوناگون نیروی مورد نظر را بین لاستيک ها و کفی را تعیین کنند.
•  وجود کفی خودرو بر هیچگونه حرکت اضافی در خودرو را ایجاد نخواهد کرد.

خدمات دیگر :  خودروبر آسمان آباد، امداد خودرو و شماره خودروبر آسمان آباد

بیمه مخصوص حمل خودرو با خودرو بر

دقت داشته باشید كه در زمان استفاده از سرویس یدک کش و اجاره خودروبر حتما باید ضمانت نامه ای بابت حمل و نقل خودرو خود دريافت کنید كه بر اساس آن خودرو شما در طول مسیر توسط یدک کش ارائه دهنده خدمت، بیمه شود. در اهمیت به این موضوع حتما دقت نظر داشته باشید و از هر سهل انگاری بپرهیزید.

حمل خودرو از رشت به تهران – حمل خودرو به سراسر کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست