حمل خودرو لوکس

حمل خودرو لوکس و گران قیمت توسط تیم تخصصی و حرفه ای خودروبر پارس. طبیعی ست که با افزایش قیمت روز افزون خودرو، حساسیت شما هم برای حمل و نقل خودروهایتان بالا برود.

حمل خودرو لوکس نیاز به مهارت و تجربه دارد. بد نیست اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و بدانید که خودروها را می توان به وسیله ی هواپیما، کشتی، قطار یا کامیون به این طرف و آن طرف برد.

حمل خودرو لوکس در ایران و دیگر کشورها چه تفاوتی دارد؟ بیشتر خودروهایی که در آمریکای شمالی ساخته می شوند به وسیله ی قطار حمل می شوند اما به طور کلی حمل و نقل ریلی بسیار کم است.

خودرو بر نسل جدید تجهیزات حمل خودرو بوده كه از امكانات و ایمنی بیشتری نسبت به انواع قدیمی خود بهره مند می باشد. این ماشین آلات دارای تجهیزاتی هستند که می توانند خودروهای شما را بدون رسیدن کوچکترین مشکل تا مقصد حمل کنند و در نهایت آن را به کسی که شما تایید می کنید تحویل دهند.

حمل خودرو لوکس

تعرفه حمل خودرو لوکس و گران قیمت

تعرفه حمل خودرو لوکس و گران قیمت طبق مصوب دولتی انجام میشود. حمل با تریلی از معمول ترین روش های حمل خودروهای لوکس است . اما اگر بخواهیم انواع خودروبر را به شما معرفی کنیم ابتدا باید از خودروبر تکی نام ببریم.

خودرو بر تکی از آن دسته کامیونت هایی هست که می تواند  تنها یک خودرو را حمل کند  و اما تریلی خودروبر،  تریلی های کشنده در دو مدل ۶ تایی و ۸ تایی وجود دارد و تقریبا تمام خودروها توسط این نوع خودروبر جابه جا می شوند.

تریلی های خودرو بر می توانند حداکثر ۱۲ خودرو را حمل کنند. طوری که چهار خودرو طبقه پایین و هشت خودرو طبقه ی بالا سوار شوند.
این تریلی ها مجهز به رمپ های هیدرولیک هستند. شاید بپرسید رمپ هیدرولیک چیست؟ رمپ های هیدرولیک می توانند بالا و پایین شوند تا کار تخلیه و یا تمیز کردن خودروها راحت انجام شود.

تعرفه حمل خودرو لوکس و گران قیمت

قیمت حمل خودرو لوکس و گران قیمت

قیمت حمل خودرو لوکس و گران قیمت با ارازن ترین تعرفه در خودرو بر پارس انجام می گیرد. لازم است بدانید که مسئولیت بارگیری و تخلیه ی خودروها به عهده ی راننده ی تریلی است.

حواستان باشد اولین خودرویی که بار زده می شود را نمی توان اول پیاده کرد. برای این کار باید کل بار تریلی خالی شود. معمولا ماشین های بزرگ تر را بالا می گذارند. یک راننده ی با تجربه می تواند ماشین های خوش دست را ظرف ۹۰ دقیقه بار بزند اما ماشین های غیر هم سایز ممکن است حداکثر ۴ ساعت طول بکشد.

برای بستن خودروها به تریلی از چندین زنجیر و تسمه استفاده می شود اما بعضی خودروها به صورت فابریک روی شاسی یا بدنه یشان سوراخ هایی دارند که قلاب زنجیر داخل آن ها می افتد و خودرو را محکم به تریلی می چسباند.

اما یکی از روش هایی که تولید کنندگان خودروهای لوکس بکار برده اند، تسمه بندی است . در این روش تسمه های محکمی روی تک تک چرخ ها می افتد و آن ها را به کف تریلی می چسباند. اینگونه هیچ خراش و تو رفتگی روی شاسی ماشین به وجود نمی آید.

خودرو بر انواع مختلفی دارد كه هر یك كاربرد متفاوتی داشته و برای شرایط مشخصی تعریف شده اند. از این رو با دریافت مشاوره از واحد ارائه دهنده خدمات می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. برای تماس با خودروبر پارس می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

فهرست