اجاره خودرو بر

دريافت مشاوره برای اجاره خودرو بر به شما کمک می کند كه خودروبر متناسب با نياز خود را اجاره کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ها و نقاط تحت پوشش این مجموعه با شماره خودروبر تماس بگیرید! کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24 ساعت…
اجاره خودرو بر

دريافت مشاوره برای اجاره خودرو بر به شما کمک می کند كه خودروبر متناسب با نياز خود را اجاره کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ها و نقاط تحت پوشش این مجموعه با شماره خودروبر تماس بگیرید! کادر خودرو بر پارس در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد.

امروزه با دقت به قیمت روز افزون انواع خودروها و همچنین بالا بودن هزینه تعمیر، داشتن يک خودرو بر معتبر برای کسانی دارای خودرو های لوکس و وارداتی هستند و يا افرادی كه اهمیت ویژه ای به خودرو خود می دهند و رو آن حساس هستند ملزم و ضروری است.

خودرو بر خوب و معتبر خودرو بری است كه در تمامی ساعات شبانه روز بتوان بر روی آن حساب باز کرد. خودرو بر پارس با کرایه خودرو بر مناسب در دسترس ترین شرکتی است که می تواند به شما برای حمل خودرو کمک کند. این مجموعه به سرعت و کیفیت خدمات رسانی شهره شده است!

مراحل اجاره خودرو بر – کرایه خودرو بر

خودروی شما امكان دارد خراب باشد و يا نياز باشد به تعمیرگاه هدایت شود و يا بنا به هر علتی نتوان از خودرو استفاده کرد، باید يک خودرو بر حرفه ای داشته باشیم تا خودروی ما را بدون هیچ گونه فشار اضافی و با امنیت بالا و بدون هیچ ریسکی برای ما جا به جا کند.

در اجاره خودرو بر برای خودرو خود قبل از انتخاب حتما از نحوه انجام انتقال و مراحل بارگیری اطلاعات كافی را از متسدی این كار پرس و جو کنید. خودرو بری كه بتواند مارا راضی نگه دارد باید  باشد.

خدمات دیگر :  خودروبر شهریار، امداد خودرو و شماره خودروبر شهریار

بودن خودرو بر تضمین این را به ما میدهد كه خودروی ما هیچ فشار اضافی را متحمل نخواد شد و تمام مراحل بارگیری توسط بازوان هیدروليکی و پنوماتيکی انجام خواهد شد. مرحله بعدی پس از بارگیری ثبات خودرو بر روی کفی است.

ثبات يک خودرو بر روی کفی به میزان استكاک لاستيک با سطح کفی خودرو بر رابطه مستقیم دارد.يک کفی استاندارد دارای عاج های متناسب با عاج های لاستيک خودرو است تا دچار هیچ گونه لیز خوردن در مسیر نشود. برای اطلاع از کرایه کفی تریلی با ما تماس بگیرید!

در جابه جایی های خارج از شهر و يا مسیر هایی كه دارای شیب و پیچ و خم های زيادی هست باید از لانچر های فولادی و يا سیم های بوکسل استفاده شود تا احتمال کوچک ترین نا امنی برای خودرو از بین برود. اجاره خودرو بر مناسب باید با دقت زیادی انجام شود.

برای مسیر های برون شهری كه خودروی شما نياز به حمل دارد باید از رانندگان و مصتصديان این امر درخواست بیمه بارنامه بکنیم تا خودروی شما در مدت این جا به جایی بیمه باشد و اگر دچار خسارت احتمالی شد بتوان میزان خسارت را از بیمه طلب کرد.

تیم تخصصی خودرو بر پارس با سابقه درخشان در عرصه حمل خودرو و با داشتن چند خودرو بر مدرن در سطح کشور و سطح شهر تهران به طور ویژه آماده خدمت رسانی به هم شهريان و هم میهنان عزیز است. شما برای اجاره خودرو بر می توانید به ما اعتماد کنید.

تفاوت بین یدکش کش و خودرو بر در شیوه حمل خودرو است. در خودرو بر، خودرو مورد نظر بطور كامل روی خودرو بر قرار گرفته و بدون کوچک ترین حرکتی تا مقصد حمل خواهد شد. اما در یدک کش اینطور نیست. در یدک کش خودرو و اجاره خودرو بر توسط زنجیر يا سیم بوکسل به انتهای یدکش متصل شده و تا انتهای مسیر توسط یدک کش کشیده می شود.

خدمات دیگر :  خودروبر فرهادگرد، امداد خودرو و شماره خودروبر فرهادگرد

مزیت اجاره خودرو بر چیست؟

از دیگر مزايای شرکتهای حمل خودرو می توان به وجود تجهیزات و امكانات بیشتر برای رعایت اصول ایمنی اشاره کرد. در کامیون حمل اتومبیل تجهیزانی مانند چرخ گیر برای مهار چرخ های خودرو و ثایت نگهداشتن خودرو وجود دارد كه ایمنی حمل خودرو را دو برابر می کند. در کنار رعایت مسائل ایمنی، يکی دیگر از جذابیت های خودرو بر امكان حمل سریعتر خودرو به مقصد است.

حمل خودروهای بدون پلاک

انواع خودرو بر

خودوربر تکی یا خودرو بر کامیونت :
معمولا این نوع دست از خودروبر ها مجهز به یک وینچ بوده است که به طور معمول از این نوع کامیونت ها برای ارسال یک خودرو استفاده می شود و به طور معمول در ارسال خودرو شهری و بین شهری کاربرد دارند
 

تریلر خودوربر

این نوع از خودرو برها جهت جا به جایی چندین خودرو در فواصل بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند و در دو نوع زیر موجود می باشند :

  • خودرو بر با امکان جا به جایی ۶ خودرو
  • خودرو بر با امکان جا به جایی ۸ خودرو

انواع کاربردهای خودرو بر

  • اجاره خودرو بر برای جا به جایی خودروهای صفر که هنوز پلاک نخورده اند.
  • جا به جایی اتومبیل های سالم جهت تحویل در درب منزل
  • جا به جایی خودروهای خراب و فرسوده
  • جا به جایی اتومبیل های قدیمی و کلاسیک
  • جا به جایی خودروهای تصادفی

مزیت استفاده از کفی خودرو بر

استفاده از کفی خودرو بر امن ترین روش برای جا به جایی خودروهای مختلف بوده که امکان آسیب رسیدن به خودرو را به صفر می رساند. استفاده از کامیون های مجهز به کفی خودرو بر که دارای سیستم هیدرولیک جهت جا به جایی کفی می باشند، علاوه بر سهولت در عملیات جا به جایی، امکان بروز حوادث را بسیار کاهش می دهد.
  • امداد خودرو پارس مجهزترین مرکز جا به جایی خودرو در ایران
  • جا به جایی خودرو های تعمیری به سریع ترین روش با دستگاه وینچ بر روی کفی
  • جا به جایی خودرو از مرکز تعویض پلاک به نمایندگی ها.نمایشگاه ها و درب منزل
خدمات دیگر :  خودروبر صاحب، امداد خودرو و شماره خودروبر صاحب

برای جا به جایی خودرو بین شهری و بیش از يک خودرو مناسب است كه به دو دسته با قابلیت حمل 6 خودرو و 8 خودرو تقسیم می شود. برای دریافت تعرفه کرایه حمل تریلی خودرو بر و اجاره خودرو بر با ما تماس بگیرید.

 

مزايای استفاده از خودرو بر با بیمه

قبل از دريافت خدمات حمل خودرو آيا نياز به مشاوره داریم؟

بله قطعا دريافت مشاوره به شما را کمک خواهد كه خودرو بر متناسب با نياز خود را درخواست کنید. همانطور كه در مقاله انواع خودرو بر توضیح داده شد، خودرو بر انواع مختلفی دارد كه هر يک كاربرد متفاوتی داشته و برای شرایط مشخصی تعریف شده اند. پس با دريافت مشاوره از واحد ارائه دهنده خدمات می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست